2013-12-19

חותמות בעברית - למכירה

девочки, пост на иврите, так он о моих штампах на продажу, которые тоже на иврите :)

הי לכולן, 
כמו שכבתי מקודם, לפני זמן מה התעורר אצלי צורך בכיתובים בעברית, ממש היה חסר לי בעבודה. ומכוון שכמעט ואין לנו כאלה דברים בארץ אז לא נותר אלא לדאוג לעצמי בעצמי :).
אז עיצבתי לי כמה סטים של חותמות עם כיתובים בעברית, הדברים שאני הכי הכי צריכה.
וחשבתי לי שאולי עוד בנות ירצו כאלה חותמות אז ביקשתי מהיצרן לייצר עוד כמה מכל סט.
אני אישית בדקתי אותם ומצאתי שאיכות ההחתמה ממש טובה ומדויקת.

החותמות עשויות מסיליקון ירוק ושקוף, גודל של כל סט 12 על 16 ס''מ, והמחיר 100 ש''ח לסט.

כל מי שמעוניינת מוזמנת להתקשר אלי ל054-9478478

רוצה לציין שהכמות מאוד קטנה וכל הקודמת זוכה :)


_________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________

1 comment:

  1. אני רק יכולה להוסיף שחותמות מדהימות ואיכות של חותמות מעולה!!!!

    ReplyDelete